Tuesday, March 25, 2014

ئاهه نگی نه وروز له لایه ن کومه لگای کورده کانی دانیشتوی باشوری کالیفورنیا



کومه لگای کورده کانی دانیشتوی باشوری کالیفورنیا که ریکخراوه ییکی فورمی له لایه ن ئسته یتی کالیفورنیاوویه نه ورزی به به شداری زیاتر له 200 که س پیروز کرد. من جیگری سه روکی ئه و ریکخراوه و کاک دیاری ئه حمه د سه روکی ئه و ریکخراوه یه. به رنامه که به یارمه تی چه ن گه نجی کوردیش به ریوه چو.ئه وه ته نیا یه ک جیژنی هه لپه رکی نه بوو به لکو به رنامه ییکی باشی کولتوری بوو. کاک به رهام حه سه ن که ده نگی زور خوشه و هونه رمه ندی گه نج دیلان هه موه ندی به ریوه چو.به ریز هونه رمه ندان شه هرام نازری گورانی بیژی به ناوبانگی کورد و کاک نادر موفتی بو پیروز کردنی به رنامه که به شداریان کرد
.
من ئاگری نه وروزم به روشن کردنی دو موم کرده وه و شیعری کوردی و هه لپه رکی و سفره ی حه و ته عام به باشی چنرابوو. ئه مانه وینه کانن. ئه گه ر پیت خوش بوو شتی سار که یت.
من به کورتی باسی گرینگ بوونی ئه م جوره پروگرامانه بو ناساندنی کولتور مان به منداله کانمان له هه نده ران و رولی ریکخراوه که کرد. کاک دیاری هه رئه وه ی به ئینگلیزی باس کرد . کاک ئاردی له سه ر نه وروز که به بروای ئه و نه وروز نیه به لگو نه وروژه. میژوی نه و روز و ئه سلیه تی که له کورده وه ده رچوه. کلارا مورادیان و کاک زانیار که مانگه ر دو گه نجی کورد به رنامه که یان به دوزمانی کوردی و ئینگلیزی به ریوه برد . ئه مریکی و فارس و لاتین به شدار بوون. دوکتور ئه میر شه ریفی که له سه رکومه لگای کوردی لیکولینه وه ی هه یه به یارمه تی کلارا به خه لکی راگه یاند که به شداری ئه و پروژه زانکوییه بن. 
میدیاکه مان جگه له ده نگی کوردستان ژنیکی کوردی سوئدی که پیاوه که ی مکزیکیه بوو. نیویان میدیای جیهانیWorldwide Media



































No comments: